Previous Next
Čteme očima, ale i rukama JIŘÍ TRÁVNÍČEK Jak se čtenářsky chováme v prostředí digitálním, o tom už víme poměrně dost (viz Naomi S. Baronová, Pablo...
Nová syntéza středověké knižní kultury JAN MALURA V posledních letech můžeme pozorovat nebývalou aktivitu na poli české knihovědy, přesněji řečeno výzkumu starší...
Reportáž vyžaduje nadání i kus dobrodružné povahy BARBORA OSVALDOVÁ Když jsem začínala jako asistentka učit na Fakultě sociálních věd a publicistiky, měla jsem poměrně...

Grafický manuál značky a vizuálního stylu ÚČL AV ČR

manual-front
pdf ]

S případnými dotazy se obracejte na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

Značka (logo) ÚČL AV ČR

Dvojjazyčné logo - základní varianta

logo-zakladni

Dvojjazyčné logo - doplňková dlouhá varianta

logo-zakladni

Dvojjazyčné logo - speciální varianta pro velké rozměry

logo-zakladni

České logo

Anglické logo

Kompletní balíček všech variant loga

 

 

Piktogram ÚČL AV ČR

logo-zakladni

 

 

Barevné palety ÚČL AV ČR